Saturday, December 8, 2012

Christmas craftfair Gorta Hork 2012

Op 25 november had ik weer een stand op de Cristmas craftfair.
het public kan dan zien wat ik zoal schilder en om natuurlijk naamsbekendheid te verkrijgen.
Ik had ook verschillende dassen gebreid, kralen gemaakt en mijn overschot aan quiltproducten te koop aangeboden.
Al mijn quiltstukken zijn verkocht; 2 tafelkleden, placemats, theemuts, onderzetters en kussenhoezen,alles in kerstsfeer gemaakt.
Kan nu weer nieuwe dingen maken zonder dat je hoeft te denken, waar moet ik het allemaal laten.
Ook 4 schilderijen verkocht, wat erg fijn is.
Het is zo leuk dat mensen je creativiteit mooi vinden.

Ook heb ik nu de kans gekregen om diverse schilderijen in een craft en design studio te hangen daar komen veel mensen om te kijken of om iets te kopen. zie deze link
https://www.facebook.com/#!/pages/Letterkenny-crafts-design-studio/387595217971856?fref=ts
Voor degene die het nog niet wisten, ik heb ook een blog waar mijn schilderijen op staan n.l www.paintingsfromhennyaarts.blogspot.com

tot de volgende keer

Slán
Henny

No comments:

Post a Comment